babes hela bunten.. /matilda

Inatt drog jag iväg somsagt, träffade kära freddan & stoffe och vi stoja runt lite här och var tills tidigt på morgonen, dessa grabbar är alltid lika go & glaá , helt sjukt ju?
Hah vi glassa med ciggarer och fina flaskor.
Senare mötte vi på jerre som var vilsen i natten, vi lunkade allihopa i KILOMETER haha.,
 mötte helt random på fabbe 6 på morgonen med. Sen drog vi sleepover och jag
visste inte vart jag var när jag vakna, haha sånt som händer när
man tar till för mycket alkohol, who cares?
Dagen/eftermiddagen/kvällen har spenderats med jerre, simon, kalle, petter och jacke,
jag åkte hem runt tio!
Jag och killarna hade en glidar dag i think, jag har gått rutten och sliten
hela dagen men det va gött för vem bryr sig om det?
Simon ska till syrien en månad imorn så hans mamma gjorde tårta till alla oss, hiho gulligt!
Gonna miss u kompis även bästa Caroline som åker till cypern imorn en vecka.
Fick öronimflammation idag med såklart påtal om helt annat, tog en överdos ibumetin
så det börjar släppa känns det som, vart skit glad idag föresten när du ringde eve :')
Jag ska neeeurda här nu, skulle träffat finaste emelie men jag har bara inte orkat göra nått idag efter gårdagens omständigheter, vad händer nu, vad kommer hända sen? Har tusen frågor utan svar just nu ,
i need a cigaret just nu så , Byebye!

Mycket text, orkat läsa? :) jag älskar Random.



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0