varje gång är som den första gång vi sågs


såhär schtekte vi hos jessica idag, jag, sara, julia och bella sov hos henne inatt, haha kommer
inte ens ihåg när vi kom hem till henne inatt var så jäkla trött!
När jag kom hem idag efter schteket i varjefall drog jag till hästen min och
tog en härlig ridtur ,och nu är jesper här, vi ska ha twilight maraton för vi ska se 3an imorn
 och är lite ringrostiga ,hhaa naevars kan filmerna utan till men dom är bäst♥
Lägger snart in nåra få tagna bilder av jessica från igår innan festen! bajs /matilda


möjsig låt, hittade den för lite mer än en månad sen fast trodde den var gammal då (?)
Den är vilket fall bra.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: becca

heter låten? ;)

2010-07-05 @ 02:13:38
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0