breathless .

För det första berättar hon den största hemligheten jag har till den jag älskar,  som jag i förtroende har suttit och berättat till henne , några dagar senare sitter hon och pratar öppet om det för alla på hennes fest, när jag vill ha ett samtal med henne denna natten i telefonen lägger hon på ..  När hon senare vill ha ett samtal med mig är jag så chockad och knäckt att jag inte ens vill höra hennes röst, kunde helt enkelt inte förstå vad jag gjort henne och det kan jag fortfarande inte! 
Att dela med sig sitt liv till henne är det dummaste jag gjort, hur fan kan man veta vilka man kan lite på?
Svår fråga .. Men jag antar att det krävs uppoffringar, förståelse och förlåtelser tills man vet,
Hörde en gång att en äkta vän är den som alltid förlåter, och dom finns det få om ..
Men den hära gången Evelina tänker jag inte fjäska efter dig efter "ett litet tjaffs".
Jag är inte vilse i mig själv i have just get back, så inget bullshit om att du saknar gamla matilda för det ända du verkar ha tyckt vart kul den tiden du var med mig var när vi var på fester och strulade runt och en sån person är jag sannerligen inte egentligen, jag vet att du gillart så fortsätt så du!

Så omogen som jag är verkar jag nyss ha sagt upp vänskapen med henne på facebook haha, mogetmoget oxå med blockningen jag fick där! Feg , rädd och ensam du ärjisses ,  och sån dum idiot jag är så kommer jag och vill de oxå finnas för dig framöver i tiden somehow, för nånting säger mig att när du är en bra vän så är du världens finaste vän för dom stunderna har jag upplevt!
hade tvärt bestämt att inte skriva här men gjorde dock de! / MATILDA

Lite bilder från veckan btw :)






Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0