tre bilder. / sara

tjohej jag har inte hunnit blogga på ett tag. mitt senste inlägg var ju inte förns jag åkte in till stan med jacke och jerre i fredags. påkvällen åkte vi som sagt hem till stefan i skärkind på chillfest som ni sett bilder från här nedan. "sov" hos bella sedan. igår åkte jag till grensholm ett badställe med mami, tilda och jeppsson på kvällen åkte vi lite tjejer på fest i skarphagen som ni också redan vet och sov hos jessica. och idag har vi stekt som ni dessutom också redan vet hemma hos jessica hah! jag åkte för två timmar sen hem till jessica för vi skulle ta ett kvällsdopp men vi missade bussen så blev lite sitta i "folkparken" i blacka ett tag haha. nu kom jag hem. jag vill fortfarande bada men också så saknar jag min crille!


jag, lisa och jessica på festen igår!


lite matilda, sen jesper och kenny!


söt bella påväg till festen!

tagna från bellas&jessicas blogg. :D ska ladda våran kamera nu känner jag..

/ SARA,

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är bellas och jessicas bloggar? :)

2010-07-05 @ 00:38:00

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0