och så äntligen föll lejonet för lammet

ECLIPSE BÄSTA EVER!! går det få nog av twilight sagan ? jag kommer aldrig få.
Ni som inte är nått fán av sagan missar nått, och de kissie skrev att det var den torraste filmen ever typ
stämmer verkligen inte om man har sett dom första! haha ...

NU är jag och jesper hemma igen , såg filmen på bio med jesper , sara, jessica, bella och crille :) suveränt!
Imorron blire schtek i svärtinge, guldvärt.
Godnatt alla fina, vi hörs imorn♥

bella , jag och jesper , helt nervösa och spända tills filmen ska börja ;)

 

crille and sära

 


gänget hiho♥ alla bilder tagna från jessicas blogg!
/Matilda
(har fått lite frågor som jag/vi svarar på imorn)


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0