matilda här igen

tju bres igen
har klippt gräset ikväll och tjänade en kosing.
JESSICA åker imorn :( vi kommer inte ses på två veckor nu och jäklans skit va jag kommer sakna henne!
Vi tjejor skulle åkt och sagt hejdå till henne ikväll men jag hade saker jag var tvungen att göra som hindrade det :/ Hoppas du får en super vecka katten♥
Min kväll: Var ute och åt med mamma och jesper , va istallet och red min kära ponny , klippt gräset och nästan rett ut ett problem.
Jesper är här nu, vi ser på porr med sara haha det är svensk porr så vi sitter och as garvar moahhahaha.

Tjarråh!

vi fyra♥


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga bara . är matilda och jesper tillsammans eller inte ? :o

2010-07-19 @ 15:50:15

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0