Måndag 5 Juli

ifrån vårfesten.

Godmorgon! 
De va lite molnigt ute när jag vaknade men nu verkar det spricka upp så tänkte gå ut och sola nu! Hoppas ni alla har sovit gott för de har jag!  Det är faktiskt så att jag inte sovit själv i en säng på mer än två veckor nu.. Känns endå mysigt, men lite halvjobbigt! haha.

Funderar på frågestund snart igen kanske. VAD TYCKER NI?


Pussss&Kraaaam sålänge. Solen skriiiker efter mig och min bruna kropp!
Skönt att sola topless hemma..


/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0