veta lite mer om evelina?






- Har du pojkvän/flickvän?
nej :)
- Är du kär? nejnej
- Hur tidigt stiger du upp? när jag är ledig går jag upp runt 14.00- 20.00 annars vid 06 ungefär
- Vem/vilka vet mest om dig? sara och matilda tror jag
- Gillar du att slåss? naah, inte min grej
- Vad ska du göra ikväll? sova! dock kommer jag nog inte somna, men det är bara att försöka ;o!!
- Har du utländska föräldrar? neeppp, natural swedish blonde! haha
- Var har du ont? i huvudet och naveln!
- Är du bra på att måla? det kan jag inte påstå hah!
- Vem kramade du senast? sebastian tror jag ?
- Vad längtar du till? jag längtar till sommarlovet :)
- Vad heter dina husdjur? morris, oliwer, bulla & den sista kommer jag inte ihåg! ;o
- Har du körkort? nej, ska börja övningsköra snart
- Favoritgodis? mmmmums, massa olika!
- Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska, älskar att vara ute & tröga runt på natten. & vadå vad är en fest utan nattmänniskor? ;)
- Sparare eller slösare? slösare ..
- Har du några homosexuella vänner? kan jag inte påstå
- Bio eller promenad? promenad på sommaren men någon som man verkligen tycker om. oowh puss på de!
- Är du kittlig? nepp
- Rädd för insekter? nepp, superwomen here
- Anser du att du är stark?  klart jag är stark


4 gamla cambilder på mig
 









visst är jag söt ? :)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0