surgery/ piercings

hej bloggläsare! Evelina här, just so you guys know.

väldigt skön dag idag, slutade vid 10 så jag gick på stan & köpte en kjol & lösögonfransar! lägger inte in bilder på bara plagget & förpackningen på ögonfransarna utan det får ni se när det sitter på så kan jag matcha ihop det med något snyggt ( det är inte alltid man ser att någonting är snyggt hängandes, utan det blir vad man gör det till ).



dagens goda lunch (kanske inte så himla nyttig.. haha)
jag blev ialf proppmätt & glad! ;)


jag har nyss opererat mig btw (lite av mitt private life kan jag ialf trycka in haha). det gick bara bra så nu har jag sytt på tre olika ställen :). många undrar vad det är, men det är skönhets grejer. inget invärtes!

Sedan tänkte jag lägga in två bilder på mina piercingar. en del är väldigt mycket emot det men jag förstår inte riktigt varför? jag tycker det kan vara riktigt tufft. likaså med tatueringar, jag säger bara  g o  f o r  i t !

 
navelpiercing



läpp- piercing


chillin- lady gaga.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0