sminkkurs, middag & bio!


blev sminkad på MIST


todays oufit


käre bror & katja


jesper, viktor & matilda



min dag har varit perfekt!
sara sov här inatt,  vi tog oss till stan ganska skapligt, min bror hämtade mig där och skjussade ut mig & amanda så vi kunde bli sminkade, jag köpte även en hel del smink för FÖR mycket pengar. sedan blev det thai- mat, och bio- avatar!  den måste ni se som inte har sett den!

nu är jag hemma hos mig med matilda & jesper. vi har det chill & dricker glögg och äter både godis och chips/ snacks! snart blir det nog att dra sängen, vi orkar inte partaya ikväll

se ya later/ E V E L I N A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0