show old me / sara






jag för två år sen. helt sinnes. brun och min min body var helt okej.
just nu sitter jag och dricker coola och äter chips. det är old me. men känns inte bra, där förstår ni mig. måste börja träna något. äter ute varje dag på stan, käkar eller fikar. jag älskar det men det har blivit för mycket :)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: maija

Hej, kan ni inte ni berätta lite om era hästar, om ni ens har några kvar ? Har sanna blivit kvalad till hästgalan i östergötland, årets dressyrryttare ponny ? hur bor ni? hur många hästar ni har och vad ni har haft för hästar? skulle vara kul att veta. Krambanan.

2010-01-28 @ 20:27:38

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0