sara kommer hit!

evelina här biatches.

vaknade för någon halvtimme sen & nu är sara påväg hit! det va ett tag sen nu så det ska bli dyngmys! vi kommer nog inte göra något speciellt utan vi kommer nog bara laga mat & ni vet allt de man brukar göra när man bara ska ha myskväll!



btw. hanna ringde & fråga om jag ville komma in & sola med henne. jag kan ju inte idag för att 1. orkar inte åka till stan. 2. ska vara med sara. så jag kanske ska in i morgon! dock har jag ALDRIG solat solarium, & hemligheten bakom min brunhet är väl B U S ;). men det är väl dax att testa snart. dock ökar cancer- risken med 80% om man solar 10 ggr på ett år med whatever. när man väl får canser kommer det säkert finnas ett botemedel till det! haha.  och vet ni vad? 3 resor inspäckade på schemat under 2010. ouff i love it. i sommar kommer jag resa överallt typ, i sverige främst dock (haha) men om man bortser ifrån det!

puss sålänge! ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0