Ridsportgalan 2010

Först välkoms drinkar och träffa folket
senare trerätters i galalokalen med uppträdanden, underhållning och prisutdelningar
senare vart det dags för efterfesten i atmosfären i lokalen brevid.
Musik,dans, bar och bäst bara
Sjukt lyckad kväll med sjukt bra folk!

Vi var omkring 600 som joinade det här braiga placet


bella, jag, milla och matilda.


jag och crille.


sanna (storasyster som var nominerad) och matilda.


random bild.


jesper med sin varmrätt


crille tog kort på den supergoda efterrätten :P


milla och bella.


Hästens skål som det kallas ,stigbygeln på bordet ;)
och grattis till mamma som fyllde år igår på galan!


sångaren på unni haha.


sångaren igen


matilda och jesper vid långbordet


matilda och helen, haha!


jesper och jag.


e f t e r f e s t e n



bella, jag, milla och matilda.


milla, bella och crille.


matilda, bella och jag.


matilda och milla, och viktor och tom till höger.


matilda, milla och bella i mitten på scenen ;)


jesper och crille.


efterfesten i atmosfären var sjukt kul!


jag och milla.


jag och bella.


milla och bella.


milla, matilda och bella.


bella och jag.


matilda och alexx.


jag och crille. :)


milla, bella, crille och matilda.


jesper och matilda.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni är!

2010-02-01 @ 11:39:56
Postat av: írisósk

va söt bilder :)

2010-02-01 @ 12:12:12
URL: http://friiss.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej så fin blogg du har, hur är läget idag? =)

2010-02-01 @ 12:38:56
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A

sv till "anonym": tacktack =)

2010-02-01 @ 15:00:26
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0