Nyheter (för er som inte känner mig)




Min pojkvän köpte nytt löshår till mig iveckan :1200 kr


Festade med evelina och gänget förra helgen, bilden är från när jag och eve satt ute på
VPs balkong och chillade när vi sovit där.
Nyheten är att jag Sara och Evelina är som bästa vänner igen, Hottemptations is back ;)
i love you bby


Jag och bellie , naw vad snyggt seriösa vi är ;) och jag och sara när vi delar pizza med bellie
Nyheten är att vi två plus lina och sara i guess? jaja iaf ska börja simma varje fredag efter skolan
som vi gjorde förra fredagen
när vi tryggt i oss en helv pizza var som vi gör under fredags skoldagarna varje vecka iförsig , hahaha


jag provade lösögonfransar för första gången ISKOLAN , damn hur vågade jag?
haha naevars  .. jag är jag

/matilda


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0