nattinlägg. by sara

shululu snygga som fula som smala som tjocka som blonda som brunetter osv. ni borde sova. ni har skola imorgon! men inte jag och min skola. studiedag babes ♥ jaja.. som sagt jag har haft en sinnes bra helg. påå galan igår dansa jag av mig en hel del och sjöng/skrek så mkt att jag har ont i fötterna idag och jätte hes. ändå är det en dag sen nu. EXAKT. söndagar är alltid slappa. och jag vakna upp bredvid min pööjk imorse med. han har sovit hos mig hela helgen. mihi ganska sött. men han drog hem på dagen idag så har min mamma lagat mat. ni läste rätt. min mamma gjorde mat!!! det va mums sen fika vi tårta oså för hon fyllde år igår. min pappa (ronny) kom även hit. lite wierd men good. slappit. ska in till stan och käka frukost med jussäään imorn fast på dagen, för ska sova som fan imorn. yapppp. sen träffa killen. vi hörs imorgon, ny vecka och åter igen måndag!


han tog kort på sig själv precis när han vakna igår. mofasa :)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0