lör - söndagen / sara

crille och jag vakna på dagen igår (lördag) och åkte då in till stan direkt, vi käka frukost på chili wook. jätte gotT. vi tog tåg hem till moi igen och hämta saker fort som fan sen hem till crille. där vi fixa oss oså. sen åkte han och jag till en fest i svärtinge. vi fick gå 3 km men det var helt okej kul där ändå :)) vi åkte hem till crille sen på natten, klart berusade och träffa fille och jossan. haha! vi vakna skapligt idag (söndag) och åkte direkt till himmelstadlunds hallen med jossan och såg på filles hockey match. sen drog vi 4a och käka pizza på gu' va gott istan. där vi satt i nog 2 timmar. vi åkte hem till crille efteråt. och jag kom hem för en stund sen.


crille igår på chili wook. my babyy


jossan på hockeymatchen idag.


jossan och fille på gu' va gott idag.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: oki

min cutepie!

2010-01-17 @ 22:20:10

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0