linda is here/ EVE

hej bloggläsare!

jag kom nyss hem ifrån staden, kollat runt lite på vårjackor. hitta en jättefin rosa ifrån adidas nya collection! får se om jag köper den senare i veckan om jag hinner. annars så har dagen varit chillin'. idag blev det en fika på espresso house med josefine ett par timmar. sedan drog vi & köpte pizza med sebba & någon random kille! fedtgott! snart blir det middag & sen är jag hemma själv till på tisdag. NICE!

så alla som vill komma över, varsegoda ;) haha. nejdå inga oinbjudna gäster även fast i know u guys want to.




idag på espresso house.

de senaste dagarna
MAT:


iförrgår..


imorse i skolan..


igår


& idag blev det somsagt pizza & fika.
tog inga bilder tyvärr!
men whatever, mat hit & mat dit. jag fikar & äter ute varje dag så det skulle bli sick't mycket sånt om jag la upp de varje dag ;)



en av shoppingdagarna :)

ska in på middag NU!
lägger upp mera bilder sen.

peaceout


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0