halvfixad/halvfixaT /Matilda

åh jag får rycket på sånt här , att jag tillexempel aldrig känner mg färdig fixad när jag ska vara det
och när man väl ska vara det så är inte allt fixat för kvällen , känner ni igen er? IT SUCKS.

"halvklar"
Ringde my boy för ett tag sen som åkte bil med basse och skulle åka runt och hämta evelina ute i ingenstans:
Jag:
Vart ska ni då?
Han: Nae men vi ska in till stan nu, du med ju? men sen ska vi tydligen till linköping/mjölby
Jag: Vaaaa, skulle vi inte festa runt stan nånstans?
Han: Jo eller ja vene för får inte tag på crille och blablablabl

i sånna hära lägen har man oftast fått klartecken att man fixat fest å sånt, ett sånt läge jag är i nu alltså
fan nu går världen under , ska äta nu igen de ändaja gör hahaha
nyare samtal fast från evelina efter maten:
Hon:
vi sitter på tåget nu
Jag: va, vartdå?
Hon: Till linköping
Jag: Meh , trodde vi skulle till ******* ?
Hon: äru sur eller?
Jag: Nae blir så trött när de aldrig blir som de ska och blablablbala
Jag: men vart är tåget då?
Hon: Spelar väl ingen roll vart de är, går ju bara en gång i timman ..

lite kortfattat. .
hah jag som todde ja skulle mä? 
alltså jag vene, bryr mig inte , jag drar nån annanstans när jag ändå är fixad, whatever inget spelar nån roll
eller så åker ja till linköping med sara å crille bara för att ....  fast föresten de orkar ja inte

uppdatering:23.20
jag orakde inte bry mig så somnade i soffan , nu käkar jag tuttifrutti rings och dricker cola<3 och tycker
hemsktsynd om mig själv som har "vänner" ..

"klar"


Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

i don't misss sweden, but fuck what i misssyou!

youre the best, and don't forget that!

love you! <3

2010-01-10 @ 14:09:34

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0