got2 work some things out


hej det här är jag just precis nu . (matilda)
sitter och ser på film med min älskling jesper förövrigt!
 dåligt bloggande från mig va? ja vet,  jobbar fortfarande på det ..

Helgen var trorsallt superskön fast en stor
besvikelse pga sabbade planer, min pojkvän hjälpte mig på gott humör♥
what i have i do without you? i have actully no idea ..


mycket text som gör att man inte vill läsa , men LÄS! hihi =)
OKEJ nu ska jag försöka mig på att reda ut en/nåra sak-er med korta meningar.
När känner du att du vill ha dina vänner mest? JO när dom vill ha dig lika mycket tillbaka, right?
Inte "ha" men jag tror ni fattar?
När bryr du dig som mest om ditt utseénde? Jo när du vet att någon är snyggare?
När känner du att du har som mest tråkigast? Jo när du vet att någon har roligare?

Lyssna , livet blir vad man gör det till , du är skapad som du är,
det är ingen som säger att så ska man se ut och
så ska man göra för att ha kul osv. Tänk om alla männiksor på
 jorden skulle vara skapta likadana, haha
då skulle ju ingen varken vara fin eller personlig . Ful kan ju ingen riktigt vara enligt mig men klart att jag har mina tankar och sånt om hur jag vill se ut och hur jag tycker en fin person ska se ut.
Men de är ideal som alla vi människor har, som gör att folk mår dåligt och undrar , varför ser jag ut såhär? Är det nått fel på mig?
Det så onödiga frågor och jag tycker det är sorgligt att folk känner så.
Dock är jag i den situationen då&då jag känner mig äckligast i världen då jag blir deprimerad resten av dagen. Men jag har tänkt nu, jag är jag och är stolt över det för ingen är precis som jag.
Sen en anna sak man hör rätt ofta i "gossipkretsarna"
Varför kan man inte vara med någon bara för att den är överviktig,
har finnar eller har "omoderna" skor? Usch att ens tänka så patetiskt
Vänner är ju något man behöver mest iallafall, jag klarar inte av vänner som ständigt sviker en
och inte hör när huvet bara skriker, KÄNN HUR JAG KÄNNER ..
Jag vill ha vänner som tar och ger , ger och tar!
vart inte så korta meningar haha :P


"Lev livet det går inte i repris"



Hottemptations Kommentarer
Postat av: ballen !

riktigt bra text hörredu! ♥

2010-01-17 @ 22:50:25
URL: http://bellafelicia.blogg.se/
Postat av: caroline

th only reason you need to be with a friend is because you enjoy their company, aslong you have fun together, fuck about how they look :D but you are beautiful but i would be your friend even if you were ugly i promise <3

2010-01-18 @ 01:08:13

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0