gårdagen/ evelina

 
stela minen haha. jag igår innan jag åkte till linköping!




sara crille & evelina (jag)!



öh.. vem va´re? haha sebastian, crille & jag! (evelina)

ser kanske inte så mycket av outfiten, men jag hade:

silverleggins- jc
rosa linne- bik bok
långt vitt linne med hål i- monki
grå kofta (lång på sidorna)- gina
svart hood- carlings
& skinnjacka, konverse, svart mössa, ''pälsvantar & pälshalsduk''


mina fina vänner :) sebastian, jesper & christoffer

jag & sara sov väl ett par timmar igår natt innan det var dags att dra sig mot linköping, vi åkte dit & åt subway (mummms) med basse, crille & jesper. Sedan åkte vi tillbaka till norrköping & fika på espresso house. jag sov hos sebastian sen!

så sjukt jobbigt med skola imorgon tycker jag, för jag har vänt på hela dygnet, somnar inte för en ca 6 på morgonen, & nu ska jag börja gå upp då? oh, jobbigt! haha, blir väl att dygna en natt så man kan lägga sig lite tidigt nästa ;)

jag har fått ett lass choklad av cloetta också, mums det sitter fint. ikväll blir det middag med syster m fl.
pussss!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0