ey mama' you'r sexy

helu babes evelina här, right hah'?

jag kom precis hem efter en fetinglång fika & snack med bästa sara & matilda. blev även lite häng me jesper & crille too. min ''äta- nyttigt'' går prima & nu ska jag ner & göra mitt andra mål på denna dagen; sallad. ni skulle bara veta vad jag får stå emot. det är siick't

mer bilder ifrån dagen kommer senare :)





before school


in school

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0