it's complicated




inte världens vackraste bilder, båda ser siick't trötta ut & fyfan..
men we know u like it' & whatever


gud vad mysigt vi hade, du & jag sara! nu är jag iallafall hemma! har 3 till biobiljetter så de blir väl ett par till i veckan ;). annars har dagen varit helt okej. lite segt med skola ifrån 8.10- 16.40. men whatever, bara lite mer tid att visa upp sig i skolan.. neerå. har många bra kompisar i skolan & utan dom skulle jag nog aldrig vara där :)
imorgon kanske jag är ledig, får se. har inte kollat riktigt än, men ush vad skönt de skulle vara!


de här tar kål på mig. ooooooh.


 den som hackar mina grejer kan sluta upp me de?
3 spotify inloggningar & två bilddagböcker + msn typ 7 gånger?
sluta snälla vara avundssjuka på mitt liv & mina vänner.

/ evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0