to cool for school

hoppas ni ser att jag är evelina nu efter alla gånger jag skrivit det ..

dagens facelook. cuuuuuuuuute


så imorgon har jag tagit ledigt :)






Klädaffären Hollywood ska läggas ner.
-
Klädaffären hollywood i norrköping (observera!) ska läggas ner inom en tid. Hollywood ligger ner mot rådhuset på hospitalsgatan. ''Skatestil'' på kläderna, många undrar säkert vart man kan hitta feta tröjor medmera. bara titta in där! Antar att de komma rea ut större delar av butiken så småningom. bara ett litet tips!

Högre studiebidrag.
- Inte bara jag som har hört att studiebidraget ska ökas från & med denna månad till 1400 kr? För mig spelar det inte så stor roll eftersom att jag jobbar & får lön. Men klart det aldrig är fel med extra cash i fickan! speciellt ni som bara får bidraget & leva på!

Bantningspiller
- matilda berättade om något bantningspiller som var extremt bra. Stod till och med varningstext på förklaringen eftersom att det är för sånna som verkligen SKA gå ner i vikt. Ska kika vidare lite mer på det. Skönhets- idéalet är så sjukt stort hos ungdomar. Men det är inte så konstigt om man kollar mycket på tv medmera. Dock tycker jag man ska trivas i sin kropp & vara nöjd med det man har. Jag är nöjd med min kropp & så men jag tänker endå köpa bantningspiller när jag får min lön. Känner att det är dags nu till sommaren då man ska vara freshare än freshast!

.. men frågan är om vi ska berätta om vad pillren heter & var man kan få tag i dem?
För att de är verkligen extrema!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äre dom heter? :D

2010-01-14 @ 16:30:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0