hiss!



  • uggs!

inte för att dom är snygga utan just för att nu är det helt siick't kallt, & jag som älskar att gå i converse året runt .. nej! det går verkligen inte, fötterna blir helt stela och man kan knappt gå. så nu sitter det inte något bättre än uggs, killarna borde bli avundssjuka för vad finns det för fina vinterskor till er? inga ;). haha, inte för att uggs är snyggt. men det funkar iallafall & man fryser ingenting i dom.



  • vårkläder!

vårkläder börjar komma in i affärerna mer & mer. & det känns verkligen som om man är påväg ut ifrån vintern då, guud vad jag ska shoppa när allt har kommit ut. nu när det är skola blir iallafall jag deprimerad om jag inte shoppar ;)

  • spontanitet!

människor som är spontana ska hissas! oftast är dom med cashflow spontana eftersom att de oftast kan göra vad de vill när dom vill & så. men det finns för några spontana människor i norrköping iallafall. jag känner kanske 5 stycken? & endå känner jag halva stan,  jag tycker det är jättetråkigt med människor som inte orkar röra på häcken utan bara vill sitta hemma & kolla på film twentyfourseven* haha. 



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0