brottom!





me right now


hej! (evelina här)

blev lite stressigt igår eftersom att en randomkille smsa och sa att han kunde skjuss mig till stan vid 00.00 typ, spontan som jag är så är det väl självklart att jag drar ;).  jag sov hos viktor med fille & kenny och jag vaknade ungefär för 1,5 timme sen. (för länge sov jag, i know). nu har jag fått förfrågningar om jag vill komma på fest, känns ganska kul eftersom att alla letar som galna efter fest och själv får man förfrågningar varje helg haha!


dock har jag väldigt brottom nu för jag ska duscha & fixa mig och allt, see u later biatches
kysss

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0