bilder som aldrig kommit upp

hej matilda här , sitter och kollar igenom min mobil
några bilder som aldrig kommit  upp här på bloggen
dock suger min mobilkamera ruttetägg :( EHE
 
mitt coola redhair efter blondie.  jesper basse&jespers plastfarsa mats,carro ville inte joina bilden :P

 
jag och jesper var på filmkväll hos caroline<3           lillskiten på julafton , so sweet my teddybear!

 
sara och sara, en fika/shoppingdag i linköping.           en "god" sen frukost

 
jesper och crilleoki en kväll istan senare fikade jag med jesper 

 
teddy lillaskiten bäddades ner i min säng dötrött.   min facelook förstadan i skolan

 
jag och dom hära tre lunchade i fredags, vars namn är jessica, sara och bellie :)


våran riktiga gran med massa christmaspaket
jag vill ha mysigjul igen♥ , kuklovet gick så åthelvete för fort


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0