avatar/ Evelina



jag kollar på den just nu! är den inte underbart fin eller? de enda man vill är att leva i den världen & ha samma livssyn & allting, amazing! det inte direkt så att jag ska börja överdriva & göra om mitt nylle till en avatar varken i photoshop eller sminka mig själv som en men filmen tycker jag är jättefin!

annars så vaknade jag precis, mina sovvanor är på topp as usual :)  imorgon efter skolan kommer jag nog somna ganska direkt sedan vaknar jag väl runt midnatt igen ;). nae men de är sånt som märks. jag har lite småärenden imorgon så jag kommer inte hinna det!


ni som tvivlar på att mitt hår inte är min hårfärg?
-  släng er i väggen :)


jag i 4:an :)


jag i 3:an?

är inte mitt hår underbart eller? tänk alla ni därute som är fakeblonds med gult hår? när jag har mitt serverat på ett fat. finns så himla många avundssjuka människor som tror att jag hade löshår när jag inte hade & att jag somsagt har färgat sönder mitt hår. men vet ni? jag gör ingenting ;D. på vintern tvättar jag med silverschampo eftersom att det inte blir någon sol på håret knappt, det kan göra håret en aning gulare bara!



bea till vänster & jag till höger. (sommaren -08)
look at my tan & my hair. hehe lovely! jag har ''självfall'' så mitt hår är lockigt egentligen. det är dock jobbigt men endå, många är avundssjuka :)


ska ringa några samtal nu, kanske bloggar lite senare inatt OM jag inte somnar, för då är jag överlycklig haha :)
puss& hej sötnosar!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: nellie

vart har du laddat ner den?

eller köpt den? SNÄLLA SVARA! :))

2010-01-11 @ 15:20:54
URL: http://nelliihihi.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0