åh så taggad


jag jesper och evelina , en bild från i somras när jesper hade fest!

jag och jesper sitter hemma hos honom och är as taggade ,
ska in till stan möta upp eve, vp och jonny , vi ska leta fest , we hope?

Hoppas ni hade en bra och sjukt fet nyårsafton , god fortsättning babes  ;)

Lilla kära Caroline åkte till England idag, hoppas du har det bra , VI SAKNAR DIG!

igår hade hon avskedsfika jätte mysigt vare , efter det gick jesper och jag ifrån,
 bad carro komma till det stället så hade vi laddat upp med champagne och marschaller typ tomtebloss , hihi gulliga som vi är :)




Vi var tvugna att skåla en sista gång , fast vi skåla mer för vänskapen inte för att hon skulle åka haha ,, eller inte kul föresten , buhuu !


en bild från i höstas på caroline den fine och jag ..

NU ska jag försöka ha kul , hörs nåndag ;) /tilda

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0