9 månader <3 / matilda

Jag och älskling Jesper firade 9 mån idag .. hihi!
vill ni höra om våran dag, LÄ-Ä-ÄS
Började med att vakna sent med en evelina i sängen haha
senare var jag istallet och red en mysig tur med ponnyn min i snön.
Senare hem och fixa mig fort då evelina hade åkt hem och jesper satt vid datan ,
lillrobbbin och hans kusin + jk kom och hämta oss angående ett ärende , dom släppte senare av mig och jesper istan .
Vi gick ut och åt på en mysig spansk resturang (La Viva)
God mat och proppmätt av alldelles för mycket cola , oup-s-s!


Jesper mätt och belåten och blir fotad av en sjukt dålig mobilkamera..

 
tyvärr är det jag och är helt omedveten om att jag har mat runt munnen , GROOSE!


bild från 3mån sen .. är ju hos jesper så har inga andra
but i love you my bitch♥

här ligger jag och bloggar i jespers fina säng btw :P bilden är tagen nyss .
Jesper sitter och lirar fifa så jag lever i bloggvärlden nu ,
 fast han var ju gullig och gjorde chokladpudding och grädde för nån halvtimma sen :') inte tjockt nejnej

Nu ska vi försöka sova har jag bestämt!!! skola imorgon , usch men dagarna går rätt fort om man ser framåt , öh?
jaja pusss på er angels , we all are one or have one



Hottemptations Kommentarer
Postat av: JenU

Sv; Tack =)

Allt bra med dej idag?

2010-01-11 @ 07:21:46
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: carro

grattttis! misss you!

2010-01-11 @ 21:15:39

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0