We are the world 25 for Haiti





Jag har aldrig gett mig tid att orka kolla men oh herregud. Rysningar i hela kroppen.
Låten börjar vid ca 1:30 så spola fram dit om ni inte orkar kolla på introdutionen
Ryser verkligen jättemycket när jag till och med kollar..
Min lil waynie sjunger till & med. so fuckin' beautiful.


lil wayne & kanye west (lil wayne 4:45 i videon) :]


Föressten ska jag lägga upp et videoklipp snart på mig och sara medflera.. haha.
Ska bara upp på youtube först. crazy biatches.


/ Evelina


ny uppdatering..


Fick ett samtal av mamma nyss. Tipsa om en modellgrej som jag ska till. Hihi, blir lika glad varje gång jag får förfrågan! Dock har jag inte ställt upp tror jag än. Alltid något annat ivägen. Men nu ska jag NOG ge mig tid!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Lina

får kolla på det då

2010-02-19 @ 11:29:59
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: Jojjo*

Hej, läget? :)

2010-02-19 @ 11:44:03
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Jo det rullar på ;) Görs?

2010-02-19 @ 12:38:25
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Jeppe Hederberg

så jävla bra , får oxå rysningar fan ! :O

2010-02-20 @ 12:21:46

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0