Mysigt kan det ju vara

Jag(tilda) sitter hos min pojkvän fortfarande tittat på lite skor nyss men idag vi har sett film och gått och handlat, har ingen kamera somsagt men ni får leva på gamla bdbbilder sålänge som kommer här nere vi är fortfarande insnöade påtal om annat haha . NU ska vi se en till film sen kika lite på melodifestivalen och kl22 blir det sola 32minutare och basta med lite cider med min älskling♥
eve ringde och fråga om jag vil hänka på fest i linköping men eftersom vi inte kan ta oss nånstans blir jag/vi kvar här fast det ska bli skönt att bara ha tagit en mysdag med killen som det var tänkt :) PUSSSS

här kommer nåra bilder från min fjortis tid ,  gud ..

jag med vita året, med en av mina dåvarande bästa vänner johanna o. 07/08

jsg i röda baskern med två av min dåvarande bästa vänner rebecca p och emelie a. 07/08

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0