just becouse/ EVE

Lite frågor!

(kopierade av: julioss.blogg.se)
himla skön snubbe btw. borde checka!

1. vad heter du? Evelina
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Evelina såklart!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Emelie, therése.  
4. vilket stjärntecken är du? Vågen
5. vilken årgång är du? -92
6. vart bor du? Norrköping
7. bott utomlands? nep. inte mer än hotell ;)
8. flyttat antal gånger? 10 kanske
9. vart skulle du vilja bo? Thailand/ LA
10. vilken skolklass? what? 2 år på gymnasium.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Om jag ska var helt seriöst så vill jag inget annat än att jobba med hästar. dock är det sjuuuuukt dyrt & sjuuuuukt mycket jobb att börja om ifrån 0. annars något inom mode.

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 174
2. hur mycket väger du? streck
3. hårfärg och frisyr? blond, långt oftast halvlockar.
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? hmm. mitt NATURLIGT blonda hår!
6. minst nöjd med? mina leder
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nep
9. har du några piercingar/tatueringar? piercing naveln, läppen

FAVORITER
1. filmer? man on fire, hmm ..?
2. låtar? massa olika, beror på mående medmera :)
3. årstider? Sommar lätttt.
4. mat/dryck? cola & chicken kebab!
5. djur? amazig horse <3
6. färg? rosa, svart.
7. parfym brtney spears midnight fantasy
8. tv-program? keeping ut with the kardshians
9. ämne i skolan? inget haha.
10. sysselsättning? trimma i en padock

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? hehe olika. skinnjacka, väst & svartglansig tjockjacka.
2. vad använder du just nu för skor? converse (LOVE), uggs!
3. favoritfärg på kläder? utstickande
4. favoritmaterial på kläder? cotton right?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? bikini, vitt stort v ringat linne istoppade i ett par jeansshorts & converse. massa armband & grejer. solbrillor och toffs. ouuff. summer - 2010.
6. favoritaffärer? bikbok, monki.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? beror helt på.. 
8. favoritmärke? doesnt matter :).
9. vad har du för byxstorlek? 25 i midjan. längden blir oftast 32 så de får kortas upp :)
10. vad har du för tröjstorlek? alltid feta L tröjor här! 

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mellan
2. vilken färg på tapeterna? grön :]
3. vilka färger går rummet i i övrigt? grön, brun
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen lätt!
5. vad vill du ändra där inne? mycke
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? två hästhagar, en padock & siiick't mycke snö för tillfället..
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover? har väldigt kul ibland ;)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? hmm, alla mina 5000 kläder?
BLANDAT
1. vad heter din farfar? hasse!
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? sjukt mycke
b) skolväska just nu? har ingen
c) handväska eller liknande just nu? massa smink
3. vad är du beroende av? allt för mycket.
4. vilket land kommer du i från? sverige!
5. vilken sorts lypsyl använder du? nivea, lättt bäst!
6. vad tror du på? myself
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? den vi flesta tillhör..
8. vad köpte du senast? massa godis .. (sch)
9. har du nåt husdjur? massa katter 8]
10. vad bor du i? villa

GREJER
plånbok: svart
tandborste: kommer inte ihåg, haha.
smycken: jaadu, ska jag skriva 50 rader?
solglasögon: rosa, vita, svarta, blåa ao.. massa



förresten.

jag har en väldigt stor lust med att dra till en second hand för att hitta snygga hoods medmera. jag skulle vilja ha en jättefet i guld eller silver färgad. så himla coolt det skulle vara tycker jag! älskar att sticka ut så det skulle sitta som ett smäck. även i sommar till ett par jeansshorts. mums
just give me now. för jag kan verkligen inte hitta några såna någon annanstans ..



min ''nya'' klocka med. glömde ju lägga ut bilder på allt jag köpt
men jag tycker den är nice. & rosa är så sjukt grymt!

nu ska jag snart sova.
hörs imorgon!
pusssss sötnosar.



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Julio

Haha, söto! :)

2010-02-06 @ 14:04:27
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0