PINK NAILS & 3OH!3

vaknade precis av.. ingenting? bestämde mig igår för att gå upp innan 10 & jag har fått massa samtal & sms så jag antar att jag sov lite oroligt imorse.. haha. nu ska jag städa! sortera in alla kläder i garderoben & fixa iordning allt smink &  alla produkter som finns överallt verkligen.

Sedan ska jag plugga gärnet & göra några ärenden. suger att min mottagning på mobilen är nöll. så jag får vänta till morsis kommer hem med en telefon.


picture 1: yesterday
picture 2: this morning

klockan & nagelacket sitter som ett smack.
jaghjärtarosa! rekomenderar depends nagellack starkt. de är jättebilliga & fick i massvis med roliga färger.



musiken jag lyssnar på just NU!
tycker texterna är sköna & bra haha :)









lyssna på alla låtarna!
dom är klockrena

/ Evelina den blonda :)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0