omg vad mycket det blev..


better on the other side. right hah'?

EVELINA HÄR BIATCHES

känslorna strömmar gärnet när de blir småbråk med morsan & snack med kompisar på msn. jag har inget svårt med att snacka så det är väl bara att göra det liksom. bara jobbigt att hålla allt inom sig, det jag gjorde för typ 2 år sedan? då jag mådde psykiskt dåligt & hoppa av skolan för att stirra in i en vägg i 5 timmar samtidigt som tårarna rann. stallet var de enda som betydde & jag var verkligen INGENTING då. nu tar jag ingen skit & gör helt vad jag vill. står upp för mina åsikter & bryr mig inte ett skit om folk som inte bryr sig tillbaka. jag lever livet & struntar just nu fullständigt i konsekvenserna. har redan bokat in flera resor & känslan är ljuuuuvlig.

imorgon är det den jobbigaste skoldagen 10.00 till 16.40 typ? bra att mamma börjar köpa in mina diets- drycker nu så jag slipper gå & småäta. bättre att få i mig de jag behöver och låta fettet ruttna bort ;) haha. annars ska jag sova hos hanna baby imorgon. vi lär rida hästarna & bara flumma helt sjukt mycket. får se vad vi mer hittar på. ett käk på något fresht ute ställe sitter ju aldrig fel. men vi får se vad vi hinner med medmera. cashflowet är på topp så ohyeah.

det jag vill ha nu är clothes! jag köper så himla mycke onödiga kläder hela tiden verkligen. kjolar, klänningar och grejer som jag endå inte tar på mig? de hamnar hos mina systerbarn eller folk som lånar. jag får börja tänka lite mer på VAD jag behöver/ verkligen vill ha medmera. men det blir ju så när man alltid har pengar på något j*vla sätt. man tar det man vill och sen så ligger det bara. jag har säkert 10 jeans som är utlånade/ borta. masssvis med tröjor medmera.. haha. tycker inte ett dugg synd om mig. jag vill bara köpa mer & jag måste verkligen lära mig snart att pengar inte växer på träd. somsagt tänker bara på nutiden ingenting om vad som händer sen, utan det fixar sig, jämt .. haha.

& även om jag filosofierar så himla mycket & lyssnar på sad music medmera så är jag dyngglad. jag gör så himla mycket grejer hela tiden & bara lever livet. i really hope that something really fun happends soon. n' yess i already know that it will happend soon! becouse i have my nearest by my side and i just love it. no one really know what im up to blablabla. jag älskar't ♥

jag kan skriva hur långt som helst men där kom ialf boken jag snacka om i inlägget innan. jag vill bara skriva av mig & jag kan verkligen skriva hur j*vla mycket som helst eftersom att jag inte direkt har svårt med att yttra mig om mina åsikter om saker & ting. men nu tar de stopp ;) haha.




(pappa & jag)
jag fick en plastsyrra igår på pappas sida. han ringer & är totally överlycklig & jag känner faktiskt so what and whatever typ för jag har inte så mycket me dedära att göra men endå. klart jag kan vara jätteglad för hans skull och grejer men naej det känns inte riktigt rätt tycker jag eftersom att gemenskapen .. jap not so good. men nu har jag ett till syskon ialf!




sara, crille & jag (evelina)
crille & jag bråkade nyss? haha, so true. nivet crill&zära har 2 månader & någon dag nu? & jag skulle vara emot deras förhållande? nej inte alls. älskar båda två & det vet dom. vill bara redogöra för dem att det känns helt fel att bästa vänner blir tillsammans med bästa vänner & bästa vänner med mina bästa vänner blablabla. dock verkar inte vissa förstå vad jag känner men whatever nu. jag har'e bra, dom har'e bra. vad mer ska man begära? ;)

 


hannahäng imorgon. inte bara jag som tycker kissie är ful he-he :)
soo typical my baby




& mjo jag ser fortfarande lika dan ut :)
ser dock ut som jag har slingat luggen , men det är ju snyggt :) haha


är avundssjuka det värsta som finns typ? jag tror de flesta är mer avundssjuka än vad de själva tror att de är om de tänker efter. man nöjer sig aldrig, man vill ha mer än vad man kan & man vill ha alla där, precis så close som det precis går. avunssjuka suger. ialf utséendemässigt. helt onödigt, jag orkar inte med sånt längre, alla ser ut som dom gör & oftast har de flesta inga bra insidor & blir som resten de umgås med. de som vågar gå egna vägar & säga ifrån/ visa upp nya grejer. thumb up for you guys. peace / evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0