My life

Evelina här!

De va en person som ville ha lite bilder från våra hästtider. Förstår om alla inte är intreserade så det blir ingen bildbomb direkt. Utan jag lägger ut några bilder på mina två senaste hästar. ( Kan inte lägga ut på alla hästar, skulle blir föör mycket då ;) ).


Börjar med min förra d- ponny Alle eller weredi's hallo.
Köptes som en elit häst & han blev verkligen min bästa vän!
Usch jag får tårar i ögonen när jag kollar bilderna,
hemskt att veta att jag aldrig kan få tillbaka detta.











Sedan under samma tid hade jag Flash också. Eller Golden Bean som han hette.


Fick hem en vanvårdad häst som stod i hörnet på boxen och bara skaka.
Sålde honom som en stark & väldigt frisk häst som älskade att ridas & älskas.
Så mycket som jag kämpade med oss är ett minne för livet som alltid kommer finnas kvar.
Ifrån att inte ens kunna skritta lungt utan att bli helt genomsvett till en häst som jag
lärde gallopera/ hoppa & helt enkelt lita på människor.


fina baby.




världens myys.
oh miss it :(

Jag har förövrigt endast ägt 3 hästar tror jag.
Sedan har jag ridigt in och ridigt till flera stycken.
Jag har även fått många förfrågningar om hästar de vill att jag ska rida.
Samanlagt kanske jag har ridigt ca 20 st under längre perioder?
hästar jag har ridigt under mitt liv är väl 50- 100 tal haha =)
bestahorsisarna

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar vara sjukt bra på att rida! :)

2010-02-18 @ 09:33:07
Postat av: E V E L I N A

tack så jättemycket! :)

2010-02-18 @ 22:58:53
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0