tänker tillbaks.. / sara

sitter här i soffan med matilda och jesper. vi ska snart se film. skola imorn men jag är bara glad. för ska stå i caféterian imorn med jessica och bara sååååhär soft lixom. NO prov ioförsig som vi ska ha. ajja. vi hörs!


jag i somras. (augusti) vill bara ha sommar igen.



carro och jag på augustifesten. saknar henne så sjukt mycket. hon är i england nu.



jag, matilda och eve innan augustifesten i somras.
imorn ska vi ha hottemptations kväll hos eve. för det är ju vi 3 som har bloggäään.


gå in och kolla Augusti Månaden till spalten i höger. kul att se!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline england

saknar dig oxå sara <3

2010-02-05 @ 01:18:32
Postat av: elin

härliga bilder, jag vill ha sommar nu nu nu!

2010-02-09 @ 09:33:57
URL: http://www.marialinneaa.devote.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0