Paper Gangsta

Uuuuuuusch vad jag kan känna mig otillräcklig ibland.
Moder jord ringde nyss & det är så himla skönt med fredag imorgon, verkligen! Kunna dricka sig onykter & bara strunta i alla problem. Känner mig så sjukt oälskad, massa blir fel jämt. Hatar att folk ska se på mig som om jag vore en bortskämd snorunge. Jag kämpar ihop mina pengar själv & försöker helt enkelt pallra mig igenom skolan & mitt liv hur svårt de än är. Det var längesen ja kände att min pappa la lite extra tid på mig, det va längesen jag kände mig älskad av mamma & det var längesen jag kände att kompisar alltid fanns vid sidan när man mådde dåligt. Det man får göra är att vänta på bättre tider & stå upp för sig själv & verkligen försöka klara allt på egen väg hur mycket kritik medmera man får. Vid såna hära tillfällen vill jag bara ha någon att krama på & älska. Kunna fejka smilet leder ingen vart. Men jag är stark & fejkar really much.

Blir faktiskt lite småsur på alla brudar som alltid ska verka perfekta fast att de också mår dåligt ibland, inte våga säga/ skriva ut de för att det blir som någon sorts fjortisstämpel typ? haha töntigt. Allt ska va så känslokallt nu för tiden, men vem vet? Kanske vädret.. ;)

Tänkte inte direkt att det hära inlägget skulle bli så mycket depp. Men vadå, lite verklighet skadar väl inte? Jag längtar somsagt tills imorgon då jag ska dricka mig stup med mina killar!
Hejdå sålänge, nu ska jag öppna min naturkunskap bok..






/Evelina.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: carro

visst att man ska sta upp for sig sjalv, men nastan alla behovar ju ngn att luta sig mot, som kampar for en nar man sjalv inte orkar, som lyfter upp dig varje gang du faller. det ar det som ar skillnaden emllan kompis o van for mig. Kompisar ar med dig nar du mar bra, de skrattar med dig, men sa fort de blir jobbigt sa valjer de att inte se hur du mar. for allt ar mkt enklare om man ar glad. en van ser hur du mar, en van mar inte bra om inte dens vanner mar bra. vet inte om ja ar udda som tycker sa, men du ska verkligen inte kanna dig oalskad evelina.

jag alskar dig aven om vi kan tjaffsa ibland. men ja tror anda att pa ngt sett sa forstar vi varandra. och ja finns har for dig aven om ja ar i england glom inte det! tanker pa dig, o ta hand om dig! va inte meningen att skriva sa langt, men behovde skriva av mig lite.

2010-02-18 @ 21:16:02
Postat av: carro

vet inte ens om de va de har du skrev om men men haha :D

2010-02-18 @ 21:17:22
Postat av: Anonym

varför är du så söt? :O

2010-02-18 @ 21:20:58
URL: http://ebbasjobeeerg.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0