käk,fika bla / sara

min onsdag. i stortsätt kan jag kalla det en stan-dag!

kom lite försent till skolan idag. ovanligt? hann till första lektionen iallafall. vid halv 11 åkte jag in till stan. till ungdomsmottagningen, som ni alla andra flickor och dels killar gör ibland! inget dåligt. bara posetivt såklart! jag luncha med crille efter på chili wook. jag käka wookad kyckling med cashnötter och ris. mycket gott. jag träffade min vän jossan en timma sen mötte upp crille igen då vi tog en runda på stan fram och tillbaka, som man brukar göra. sen tog vi fika på waynes. därefter mötte jag upp evelina och matilda. som matilda skrivit här nedan så fika jag igen på espresso house med folk då och en massa godis.
jag räkna ut att jag varit på stan i 7 ½ timmar idag. dä ni ;)


crille och jag på waynes idag!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0