i dont wanna miss a thing

helu boys and girls.
evelina här! inatt blir det en vp night again. måste komma hemifrån lite. fika med crille idag, det satt megabra verkligen! vill inte förlora honom som vän. really not. men inget kan komma emellan mig sara och matilda.


jesper, eve sum -09
den här bilden får mig att tänka tillbaka så sjukt mycket.
eller är det bara jag som tänker efter hur bra allt va då?
allt va så spontant och allt som hände var det inget speciellt med,
allt togs emot av alla och allt gick endå ihop så himla bra.


dont wanna loose my best friends.

viktor och jag va nyss nere på gotto & köpte massa med godis & cola! inatt blir de en soft night verkligen! eftermiddagen avslutades med att jag va med kristoffer, marcus & tom. nu är jag hos viktor. boysboysboys, I LOVE THEM! ;)

eller ni kanske inte märker att jag alltid är med killar typ?
snart blir jag väl kille :). haha, tänker exakt lika dant & allting, så himla nice.

men nu blir det att planera morgondagen, ska flytta till another place ett par veckor. sen ska jag hinna träffa några också om jag hinner & orkar. de är bara köa <3


puss& kram! / evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0