gulligt evelina


yesterdays outdoor's outfit




Just nu




Inte ofta man ser mig i kjol va? haha :)
Tycker det är gulligt!

Jag har precis ätit 2 hamburgare & tårta & kakor & massa läsk.
Herregud säger jag. Behöver inte äta på en vecka ..

Min lillasyster har födelsedagskalas! happy BD.

Snart ska jag dra mig till sara's place.


frågor om våra outfit?
Komentera inlägget med frågar.

btw. Alla svaren ifrån frågestunden kommer upp idag. Vi måste svara på frågorna tillsammans & alla tre har haft att göra, men nu ska vi ses!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0