good girls go bad

 


colourful today. grön tröja, svart vita byxor, rosa naglar, armband + klocka.


matematic freak? do'nt think so


flashlight

Evelina here.

Vääldigt
mycket känslor just nu, är det just vädret eller vad är det för något? Mitt umgänge, familj, saknader or what? Har tagit kontakt med några killar jag snackade med för ett par år sen. De är helt chockade till exempel över att jag har slutat rida & såna grejer. Medan de i min närhet tar det väldigt normalt? Om jag tänker efter så agerar alla väldigt konstigt i olika lägen. Klart eftersom att alla är olika men endå.

Jag har hört väldigt mycket på sista tiden att jag är egotrippad & sånt? Men om jag var det, varför skulle jag då sitta & gråta väldigt ofta för andras skull & för skuldkänslor som jag får för alla nertryckningar jag verkar ge andra? Såna påtryckningar får mig bara att tappa glöden för skolan etc. Men jag ska f*n inte ge upp igen. Never, ever again!

Nu ska jag vara ifrån mamma ett tag iallafall. Ska träffa henne imorgon en snabbis & hämta ut lite schampon och så. Annars så är jag här & bara tar det lungt. Hoppas på att vara med s & m mera nu när jag är närmre!

lots of lööve geeaks


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0