fredag bio / sara

åkte in till stan på dagen och träffa jossan, vi käka och kika runt. sagt och gjort! väl hemma sen, kom jossan, bella, fredrik, fille, stoffe och john! vi drog oss in till stan efter vi fixat oss. så gick jossan, bella, fredrik, fille matilda och jag på bio, FARSAN! :) helt okej bra. helt okej roligt folk. käka mitt godis nonstop så kunde inte garva så mkt hehehEhe. nu är jag, bella, fredrik, jeppsson och matilda här hemma. alla sover över här. (har inte sovit själv en ända natt på lovet, vilket jag älskar) och vi ska sova nu snart. alla är segisar.

blir lite old pics med mig och dom jag umgåtts med ikväll förutom fredrik, fabbe och john =)


jag och bella ett tag sen.



jossan och jag ett tag sen.


jag och fille ett tag sen.


jesper och jag ett tag sen.


bella, jossan och jag ett tag sen.


stoffe och fille ett tag sen. höstlovet 09. hihi how cute?


jag och matilda ett tag sen.


jerre och jag ett tag sen.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0