fest bilder (fre) / sara



det börja med att bella matilda och jag tog världens äckligaste väg till tåget. hahah snö upp till midjan med klackskor ungefär. haha garvar än. förfest hos vejpej sen vidare till en lokalfest i vilbergen. mycket kul med mycket roligt folk!
 


vejpej , bella , fanny och matilda! förfesten


såhär såg jag ut (sara)


fanny, bella och jag!


matilda, bella och fanny. donken käk på förkrök ha!


i väntan på bussen. Ht längst fram


matilda, kenny och jag . hahahah ;)


kenny och filip


matilda kenny och halva mig.


linnea och sofie på bussen dit.


fanny och bella påvääg. sötisar


bella, matilda, fanny, jonna och eve! lokalfesten


danne och johan.


matilda, bella, fanny, jonna och eve.


jonna och jag heh.


matilda och evelina.


bella, eve, fanny och matilda.


jonna, jag och matilda


jag . min gud


matilda, fanny, eve och jag!


bella, matilda, eve och fanny!


jag, eve och vejpej


randoooom


Hottemptations Kommentarer
Postat av: sofiekarlsson,

hahah fan va snygg bild på mig oh linnea det blev dåee!

2010-02-21 @ 18:34:56
URL: http://sofiekaarlsson.blogg.se/
Postat av: bella

ruuuligt värre vare! :)

btw.. jag har börjat sakna mitt smink lite faktist haha ;D måste hämta det hos er snart :) <3

2010-02-21 @ 21:02:21
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0