EVELINAS alla hjärtans dag



Jag tror dagen kommer bli mysig. Jag ska fira alla hjärtans dag med sara & matilda. Vi tre mot världen häh, skämt åsido. Lite kul eftersom att vi kanske har startat en ny trend med lebb- par x3? Eller inte .. men tänk om folk skulle tro att vi tre var tillsammans eftersom att vi sitter där tillsammans på alla hjärtans dag, sånt som skulle vara typiskt. Det skulle iallafall ge mig ett gott skratt kan jag lova!

Jag är så himla glad eftersom att de valde middagen med mig istället för deras killar, för friendsship är ju nästan som ett förhållande. Får väl se vad jag hittar på, på kvällen sen .. för hela kvällen ska jag inte hålla mina babies.

Det man inte vet, lider man inte av.




the codebox

innan fest i lördags


matilda, sara, evelina
tha' valentines' hottemptations gals.



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0