blev inte som vi tänkt oss / sara


eve, bella, matilda och jag åkte in till stan på eftermiddagen idag. jag köpte nytt löshår ;) viken färg? det får ni se imorn! jesper, crille och bella följde med matilda och mig hem. mamma köpte pizza till oss. bästa mamma. vi skulle åkt på chill fest hos hannes allihop. vi plömsa bort till tågstationen i snön och tåget var inställt :( så vi är här hemma igen allihop. matilda och bella gör choklad bollar, popcorn och varm obo'y! lite mys. :)


jag , jesper och teddy just nu.


jesper och jag. (haha so seious)


jesperoch jag igen.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0