Behövligt /tilda




HEJ
ja mitt nya löshår behövde lite av min nya hårinpackning kände jag , haha önskar man själv kunde få en sån refresch så är allt bra efteråt nångång, jag har jätte ont i huvet, mens, röksugen och allmänt trött! =(
Min pojkvän är här nu och vi lagar mat, pomme, sås med kyckling filé marnerad med honung och curry , haha
vi får se hur det smakar. BRB SWEETIES!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

2010-02-18 @ 17:53:46
Postat av: Anonym

i miss you

2010-02-18 @ 17:54:07

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0