ÄRVÅRMODETDINGREJ?

Direkt från New York;s catwalks.
3 Trender som sägs bli stora!




Trosshortsen. vågar ni?




¨
Markerad midja





Udda urringningar.


Jag älskar när man kan våga visa lite extra ''hud'' & släppa lite på sina kläder. Inget strikt utan mer sin egna stil. Känns som the old fasion börjar komma in igen. Men så är de väl med allt? När de inte finns något nytt får man bygga på gammalt, right? Men jag tror sommaren blir riktigt cool faktiskt.

Lite mer kläder att satsa på till våren/ sommaren tycker jag är:

Skira tyger, korsetter, volanger, hattar, retrofrisyrer, resväskor och rosetter med mera i håret.
Fresht & tufft tycker jag!

/ Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0