Alla hjärtans dag

Godmorgon sunshines. Evelina här igen.
Jag känner mig INTE bra idag heller. Har både frysigt & sen blivit jättevarm hela natten. Jag skulle egentligen varit i stan 12 & träffat en pojke. Men vi struntade i de idag så jag kan endå ta det lungt nu & sådär. Blir att ta en dusch och förbereda sig inför kvällen.

Glad alla hjärtans dag också! Idag blir det för min del att dra mig in mot city runt 18:00 för att äta trerätters på en restaurang. Jag tycker man ska göra någonting speciellt på alla hjärtans dag, för vi i Sverige är sämst på traditioner verkligen. Visst jul & nyår eftersom att jul är julklappar och nyår för att då är det party? Inte så att man tänker att nu är det nyår det vill jag fira med mina bästa. Därför tycker jag att det blir kul ikväll eftersom att restaurangen skulle ha ett litet tema. Sex and the city snackade de om & det tycker jag är överdrivet roligt & nice! haha. Men vi får se, hoppas jag orkar åka in ikväll.



Good girls go bad. Den låten försvinner aldrig ifrån mitt huvud..
Cobra Starship – Good Girls Go Bad [feat. Leighton Meester]
(spotify länk över)










Hottemptations Kommentarer
Postat av: Julio

ÅK TILL YRAN I SOMMAR! :D:D

2010-02-14 @ 16:46:23
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0