vi har en svullkväll / Sara





Bilder från spanien i augusti-10. rätt härliga bilder. jag är den ljushårige tjejen och killen är min pojkvän!
Pirrar lite i magen när jag tänker på att jag åker till Egypten nästa fredag höhö!

Har haft kök iskolan hela dagen! efter gjorde jag en behövlig sak och sen följde Anna med mig hem, vi stressa och käka, milla och tilda va där hemma och va tröga också haha. sen åkte anna och jag till blacka och mötte upp jessica så köpte vi svull! vi är hemma hos Jessica och bella är här med. vi fyra ska ha en mys kväll med svull och så kör vi en sleepover här också! GUESS WHAT? Vi är lediga imorgon :D

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0