vad skulle jag va utan dina andetag?





Bild 1-3: jag imorse. Bild 4: bella och anna på fikan.

Bilder från idag. hade ett prov på morgon så sluta vi jätte tidigt i skolan. vi gick och sola jag, jessica, bella och anna. sen tog vi en fika men inte jessica. sedan gick jag upp och träna ett friksis och svettis pass klockan tolv med bella. bella och crille följde med mig hem sen och bella har åkt. mamma har precis köpt mat hem, räksallad till mig och pizza till crille! ska in och fika och plugga med crille snart. my boy :) /  S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Nutte

Älskling vad vore jag utan dina andetag?

2010-12-08 @ 23:30:45

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0